تخفيف بهاي برق در مناطق گرمسير
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تخفيف بهاي برق در مناطق گرمسير
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي گفت: دولت به منظور رفاه حال مردم در مناطق گرمسير ، تخفيف 40 درصدي بهاي برق را نسبت به مناطق عادي در نظر گرفته است.

محمد بهزاد در گفت و گو با مهر گفت: دولت به منظور رفاه حال مردم در مناطق گرمسير، تخفيف 40 درصدي بهاي برق براي مشترکان اين مناطق در نظر گرفته است.

معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي افزود: در حال حاضر با آغاز اجراي مرحله نخست قانون هدفمندسازي يارانه ها، بهاي هر کيلووات ساعت برق مناطق گرمسير در دوره گرما 140 ريال تعيين شده است.

وي تصريح کرد: هم اکنون حدود 70 درصد مشترکان برق کشور با مصرف ماهانه 200 کيلووات ساعت يا کمتر، در اندازه الگو مصرف دارند که به نظر مي رسد با دريافت قبوض برق جديد، کمتر از 4 هزار تومان به رقم قبلي اضافه مي شود.

به گفته بهزاد ، پائين بودن تعرفه برق موجب شده است تا کمتر از يک درصد هزينه هاي خانوار به مصرف برق اختصاص يابد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: